Wednesday, 18 January 2012

E-Day : Siti Farhana Zainal Bakri @ Hana

Assalamualaikum w.b.t =)

Ni majlis tunang kawan aku, Hana. Tapi tahun lepas dia tunang, 2 Oktober 2011. Insya Allah bulan 3 tahun ni akan diijab kabulkan. Dia buat majlis tertutup, hanya family belah lelaki dan perempuan. Kawan-kawan yang terdekat pun dia ada ajak tapi tak ramai. Salah seorang kawan dia yang bertuah tu adalah aku =) Entri ni aku terlambat update sebab dulu aku tak serajin macam sekarang. Walaupun dah lama cerita ni, aku tetap nak update jugak untuk tatapan aku sendiri =)


2 comments:

  1. uwaaa jgn tnye sy bile..
    sy xde jwpn utk 2 :'(
    klo la kawen ssng ABC kn best :)

    ReplyDelete