Thursday 26 January 2012

Wedding Day : Nurul Farehah

Assalamualaikum w.bt =)

Alhamdulillah lepas lebih kurang 7 tahun tak jumpa kawan-kawan sekolah teknik Kuala Lipis, akhirnya jumpa juga. Itu pun sebab datang kenduri kahwin dia. Berseri-seri muka pengantin baru. Tak sangka orang yang senyap-senyap dah pun kahwin. Tahniah-tahniah =) Aku yang cinta-cinta monyet masa sekolah dulu pun tak kahwin-kahwin lagi. Kantoi betapa gatalnya masa sekolah. Tapi kita kena terima, tiap orang dilahirkan berpasang-pasangan, lambat atau cepat je. Sabar ye sebab Allah dah aturkan yang terbaik buat kita semua =)

Sebelum pergi jumpa pengantin baru (Farehah), aku pergi jumpa bakal pengantin baru (Ais) untuk bagi hadiah sebab aku tak dapat datang majlis dia 28hb ni. Ceria je muka Ais menghitung hari =) Punya excited jumpa sampai tak sempat nak ambil gambar, salam sampai 2 3 kali dah. Lepas jumpa Ais pass hadiah terus pergi rumah Farehah. Sebenarnya, hajat di hati cuma nak pass hadiah je pada pengantin baru & bakal pengantin. Tapi sampai je rumah Farehah kena makan pulak. Nak tak nak kena la masuk. Tak baik tolak rezeki =) Dah la pakai seluar jeans, kalau mak tahu mesti kena tazkirah 3 hari 2 malam ni.

Masa sampai rumah  Farehah semua majlis dah selesai, khemah pun dah cabut, pengantin pun dah tukar baju. Mana tak tukar baju sebab aku sampai pun dah 6 lebih. So, bergambar jugak la untuk kenang-kenangan. Tengok pelamin dia simple but nice. Tema hijau putih. Esok bila aku kahwin, aku nak buat simple but memorable (tiru ayat fasha sandha). Semoga kawan-kawanku dengan pasangan diorang kekal hingga akhir hayat =)

1 comment:

  1. Cantik warna pilihan dia...
    Orang sebelah tu bila pulak...hehe..

    ReplyDelete