Thursday, 27 December 2012

Wedding Day : Zurina Zakaria

Assalamualaikum w.b.t =)

Sebelum saya balik kampung hari ni sebab nak uruskan majlis tunang (ha siap bold lagi tau) saya Ahad ni, saya buat entry dulu. Korang percaya tak saya nak bertunang ni? Hehe propa je lebih. Ok, cerita kahwin ni dah 2 minggu lepas dah tapi bila malas apa pun tak boleh. Zurina ni coursemate saya masa belajar kat Politeknik Seberang Perai dulu. Alang-alang saya cuti hari tu, saya pergi kenduri dia. Lagipun dia tinggal kat Jerantut (Felda Kota Gelanggi 2) boleh la saya pergi sebab dekat. Yang lain kahwin saya tak pergi pun, jauh pun ye, waktu tak kena pun ye. Eh! Ada-ada, sorang lagi coursemate saya pergi kat Terengganu. Esok saya kahwin entah ada entah tak kawan datang :'(

 Pengantin cantik sangat! Saya datang-datang terkejut tengok, lain benor mukanya, saya ingat dah salah rumah. Nasib baik ada DJ sebut nama pengantin. Fuhh lega. I lap you la DJ. Hehe.

22 comments:

  1. wah comel kawan akk..warna bju pon cntik..

    ReplyDelete
  2. Semoga berpanjangan jodoh mereka hingga ke syurga. :)

    ReplyDelete
  3. rupa pengantin mcm fida ibrahim pun ye gak.. manisss je..

    ReplyDelete
  4. cantik waran baju pengantin..
    pengantin cantik sama padan..

    ReplyDelete
  5. kalau husna kawen, akak leh datang nnti insyaAllah..leh akak blk kmpung sekali...bila tu?hehe...

    ReplyDelete
  6. pomot nk tunang giteww..hehe
    neway tahniah..klu kak jue g afa pun g la ye..hehe..
    ekceli,afa xbrani drive jauh afta kes aritu..huhu

    ReplyDelete
  7. eh, akak nak tunang? tahniah!..:)

    ReplyDelete
  8. cantiknya baju pengantin...gojes! :)

    ReplyDelete
  9. cantik pelamin...cepat le kawenn..leh amik jurumekap mahai2 hehe..

    ReplyDelete
  10. serius pelamin dia cantik, baju dia pun cantik, orangnya pun cantik.. semua cantiklah.. hehe. Moga beliau kekal until jannah dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah.. Lepas nie husna pulak :P

    ReplyDelete
  11. kaler pepel gelap cantik jugak eh. hehehehe.

    fuh terkejut kite memula akak cakap nak bertunang. ikikiki

    ReplyDelete
  12. salam Husna
    tahniah utk kawan adik tu
    cuti sekolah cenggini memang musim kawan2 akak kahwin
    masa sebelum cuti sekolah dulu,ada bekas pelajar sekolah tmpat akak kerja skrg jemput semua guru2nya dtg majlis kenduri kahwinnya.akak baru di situ jd x berapa kenal. Jerantut tu eh dekat sgt dgn umah lama akak.

    akak doakan Husna pun dipermudahkan urusan kejdohan oleh Allah SWT.

    ReplyDelete
  13. alaa sys jangan la kata macam tu..Kawn2 sys akan datang punya la..Bukan takat kawan sys jer,Rakan BLOGGER,and Lecture2 PSP sys pun datng aw..hee..Amin..sys bila lagi?? nanti jemput aw..hee chot pun tak pernh lgi smpai ke jerantut tempat sys tu..

    sys dulu bljar psp?? berjiran la kte yer..chot pbu..balik pulau,pulau pinang..hee:) sonok kenl ngn sys..:)

    ReplyDelete
  14. tahniah buat pengantin ye... mmg cantik

    ReplyDelete
  15. mmg cantik lah pengantin ni..hihi...akak bila lg?hihi..jgn lpa pgl tau

    ReplyDelete
  16. moga mereka bahagia hingga ke akhirnya.

    husna, lau salah umah lyan jerrrrr

    ReplyDelete