Tuesday 20 December 2011

E-Day : Siti Fatimah Yahya

Assalamualaikum w.b.t =)

Ni adalah salah satu entry yang terlepas. Masa Awal Muharam hari tu bersamaan 27 Nov 2011, kawan satu sekolah saya bertunang. So, dia jemput la kawan-kawan datang. Kebetulan aku cuti masa tu, aku datang la memeriahkan majlis. Meriah juga majlis hari tu, macam kenduri kahwin pulak aku tengok. Kami semua tak sangka, sebab kawan aku ni senyap-senyap je, dengar-dengar ajak datang rumah sebab nak bertunang. Kenal dengan En.Tunang tak lama pun, lepas tu En.Tunang hantar rombongan merisik masa Raya Haji, masa Awal Muharam hantar rombongan bertunang pulak. Ni namanya orang lelaki memang bersungguh-sungguh, tak payah berkawan lama-lama, ada duit terus je masuk meminang =) Berseri-seri je aku tengok muka tunang kawan aku. Apa-apa pun kami doakan mereka berbahagia & kekal hingga akhir hayat =)

No comments:

Post a Comment