Wednesday, 24 October 2012

Wedding Day : Zakiah Zakaria

Assalamualaikum w.b.t =)

Silih berganti kawan-kawan kahwin. Tik tok tik tok umur saya pun silih berganti jugak. Tahun depan saya dah 26, orang dah berlari saya baru merangkak. Minggu lepas 13/10/2012, dapat jemputan kahwin. Disebabkan dekat dengan tempat kerja & tak balik kampung, kami pun konvoi beramai-ramai walaupun tak berapa ramai. Balik-balik kerja, dengan pakai seluarnya terus serbu rumah pengantin. Malu pun ye jugak sebab ada mak cik-mak cik yang tengok kami. Maafkan kami ye mak cik, kami baru balik kerja =) Ok, Zakiah ni umur dia muda setahun dari saya. Terkejut jugak bila dapat kad kahwin dia. Tapi yela, kalau dah sampai jodoh tu semua orang akan kahwin. Lambat atau cepat je. Jodoh tu kan rahsia Allah =) Kami doakan Zakiah dan pasangan kekal hingga akhir hayat, jadi isteri yang terbaik! =)

 Berseri-seri pengantin. Cantik! Saya suka tengok pelamin, banyak bunga rose. Cantik jugak! =)

23 comments:

  1. wiiweeeettt..ade gambar saya la di situ..
    malu i.. ^_^
    pepun,tahniah kepada zakiah dan suami =)

    ReplyDelete
  2. hehe xpa nti turn akak lak..hihi...cntiklah pelamin skrg byk org wt design cmni kan ;-)

    ReplyDelete
  3. as salam

    dedolu akak n hubby paling awal kawen umo 24..kawan2 len kendian tp anak kawan2 semua dah masuk sekol..kami tak dapat2 anak lgi..semuanya rahsia Allah..btw congrats utk kawan awak, moga cepat dpt baby :)

    ReplyDelete
  4. mmmm....cantik berseri2 je pengantin.....husna bila giliran husna pula......jangan lupa jemput tau.......

    ReplyDelete
  5. dh jodoh kan, awal ke lambat itu dh ditentukan oleh Nya

    ReplyDelete
  6. akk ni pun sama... entah bila lagi... hehehe...
    kalau dah jodoh... sabar jer la menanti...

    ReplyDelete
  7. Selamat pengantin baru kat kawan akak!

    ReplyDelete
  8. Fèèwììttt...kamu bila Husna? Tkpe biar lmbt asal slamat d dakapan lelaki2 yg soleh.

    Kirim salam kawan, send my regard..

    ReplyDelete
  9. Tak pe belum sampai seru lagi tu kak husna.. meh aida doakan tak lama lagi ada lah tu orang masuk meminang :P InsyaAllah.. Selamat pengantin baru buat kawan kak husna.. yang penting hijau tu i like :P

    ReplyDelete
  10. Selamat pwngantin baru

    trringin pla nk dok ata plamin.org tlg kipas2 kan..
    Hihi

    ReplyDelete
  11. wahh..comel je kaler hijau putih..:)

    ReplyDelete
  12. gabungan warna tu akak suke...

    husna..akak frust ni..akak frust sbb tak dpt cuci longkang...Ada satu group dr mana ntah dah booking ..penuh semua sampai akak takde ruang nk main...huwaaaaaaaaa...

    ReplyDelete
  13. semoga jodoh sis dipermudahkan hendaknya..amiin.. tup tup sis pulak kahwen kang..hehe :)

    ReplyDelete
  14. haa pe lagi husna..copek le naik pelaminnnnnn...hehe..selamat hari raya aidiladha ye..

    ReplyDelete
  15. salamat pengantin baru dan Salam Aidiladha.. =)

    ReplyDelete
  16. huhuhuhuhu. akak sama laa kita kak. sue pun dah semakin berumur neh ewah. bila nak kawen kak??? huhuhu

    ReplyDelete
  17. selamat pengantin baru
    meriahnya pelamin :)

    ReplyDelete
  18. semoga ikatan mereka berkekalan dan dpt membina keluarga yg sakinah :)

    ReplyDelete
  19. a'aa plamindia cntik.. bunga besar2 :-)

    ReplyDelete
  20. insyaAllah akan sampai jodoh husna nanti..akak ni kawin lambat tau

    ReplyDelete