Thursday, 26 April 2012

Yang Ku Sayang

Assalamualaikum w.b.t =)

Aku sayang mereka. Mereka yang menjaga aku dari sekecil tapak tangan, sampai aku besar macam ni. Bersengkang mata menjaga aku di kala aku sakit. Mereka semakin tua, semakin bertambah kedut-kedut di muka, semakin bertambah kedut-kedut di tangan dan semakin bertambahlah usia  mereka dari hari ke hari. Ya Allah aku mohon pada-Mu, moga dipanjangkan usia mereka, diberi kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki. Berilah mereka kekuatan dalam menghadapi setiap ujian dari-Mu.

Ayah : 61, Emak : 60

13 comments:

  1. I love my parent too !
    hehehe

    p/s : okey no problem. hehehe.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. tu la yui. rasa nak balik kg skrg jugak. hihi

      Delete
  3. teringat mak ayh akak la dik..sebak lak dada nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. balik kg la kak :)

      dulu saya pernah keje kat penang, jauh, bila pagi mesti sebak teringat mak ayah kak. sekarang alhamdulillah keje dekat, kalau rasa nak balik terus je balik.

      Delete
  4. sama2lah kita mendoakan kesejahteraan mereka..amin ;-)

    ReplyDelete
  5. jom kita sama-sama sayangi mak ayah kita..:)

    ReplyDelete
  6. bile berjauhan , mmg rasa rindu yg teramat >_<

    ReplyDelete
  7. Amin...sapa tak sayang mak ayah oiiii...( ikut stail ayat p ramlee)..:)

    ReplyDelete