Monday, 27 August 2012

Aidilfitri 2012

Assalamualaikum w.b.t=)

Alhamdulillah, masih diberi nafas dan peluang oleh Allah berkumpul sambut raya tahun ni. Raya tahun ni persiapan raya biasa-biasa je. Baju raya pun pakai baju masa kakak kahwin hari tu. Kuih raya pun banyak yang beli, tapi tiap-tiap tahun mak tak miss buat rempeyek. Favourite kitorang tu =) Ketupat pun rebus yang instant je, malas nak anyam tahun ni. Tahun ni semua raya kat rumah emak ayah. Tahun depan sunyi la, tinggal kami yang bujang-bujang je la nampaknya =) 

Buah hati pengarang jantung mak ayah =)
 Belakang : Abang Udin (ke-3), Muji (ke-8), Abang Epol (ke-4)
Tengah : Kak Idah (ke-2), Ayah, Mak, Kak Ning (Sulung)
Depan : Saya (ke-7), Kak Omel (ke-5), Kak Ep (Ke-6), Adik (Bongsu)

 Menantu-menantu mak ayah. Sorang lagi tak ada, lambat datang. Nasib la tak ada dalam gambar. Hehe.

Penawar hati nenek dan atuk =)

28 comments:

  1. besh ada gmbr ramai2.. tema hijau gtu..comel2..

    ReplyDelete
  2. waa..keluarga besar ni..ramai dah cucu..mesti meriah sangat kan..:)

    ReplyDelete
  3. Meriah bila semuanya balik untuk beraya bersama, kan? :)

    ReplyDelete
  4. meriahnya gmbr raya dia.. semuanya manissss...


    xpe, jap lg akak tepek gmbr raya akak lak..

    ReplyDelete
  5. eh..ade soranggg je amoi pakai cermin mata maaa..hihi

    ReplyDelete
  6. wah tema hijau kali ni..sweet :)

    ReplyDelete
  7. huyooooooooo hijauuuuu!! huhu best2 ler kakkk
    ada ramai adik beradik saya neh sengsorang kalau tangkap
    gambar family pun bertiga jer hihihihi

    ReplyDelete
  8. seronok bergambar beramai2

    ReplyDelete
  9. bestnya tengok gambar family camni..boleh dibesarkan dn di framekan ni..:)

    ReplyDelete
  10. bestnya adik beradik ramai cenggini...meriah sgt!!

    ReplyDelete
  11. seronoknya dapat berkumpu ramai-ramai... besar sungguh keluarga husna..

    ReplyDelete
  12. wahh ramainya family =)
    btw dh lame x mkn rempeyek >.<
    family kitrg pn buat ketupt n lemang instant je. mls nk beli n menganyam. hikhik

    ReplyDelete
  13. wah... keluarga besar.... akk adik beradik sikit jer... 3 jer pun... tapi oklah terasa gak kemeriahannya...

    ReplyDelete
  14. Tak lepaih koi nok beraya kat jantet, umoh dema...hehe..meh la ke bando jengke ni weh..!

    ReplyDelete
  15. wah ramainya family diaaa...
    mesti best kan...
    meriah gitu...

    ReplyDelete
  16. wahh meriahnya raya ramai2 gini kan ;-)..salam syawal dear ;-)

    ReplyDelete
  17. selamat hari raya kak.
    kite takde gambar raya pon tahun ni.
    sob sob.

    ReplyDelete
  18. tema ijau ek... adik beradik husna semuanya comel2.. :-)

    ReplyDelete
  19. best kan kalau semua balik berkumpul.. cantik hijau.. sama lah kita :)

    ReplyDelete
  20. wahhh, hijau je semuaaaa . sedondon

    ReplyDelete
  21. meriahnyer kak.......hepy family 4ever..(^_^)...
    hijau...ketenangan..:)

    ReplyDelete
  22. happy family !! suka tgk gambar family bila raya..semuanya happy :)

    ReplyDelete
  23. besar gak family ni kan :) mesti meriah dapat kumpul ramai2

    ReplyDelete