Thursday, 10 May 2012

Budak Hingusan

Assalamualaikum w.b.t =)

Adoyai geli hati tengok gambar-gambar lama. Memang comot yang amat, ni baru part 1 punya gambar, belum yang lain. Yang part 1 ni gambar harus la yang cun-cun dulu. Hihi. Maklum la duduk kampung merata pergi, selagi tak senja takkan balik rumah punya. Sekarang nak pergi mana-mana pun takut. Takut orang buat khianat.

Tak boleh tahan muka pegang basikal tu. Haha.

20 comments:

  1. hehe..seronok kan tengok gambar la..buat ketawa sendiri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2. terkekek2 gelak dengan kakak tengok gambar. hik3

      Delete
  2. Replies
    1. auwww.. gemoknye saya dulu, sekarang pun sama jugak. kih3

      Delete
    2. berbasikal pakai baju kurung ke?mmg anak kampung sejati lah..

      Delete
    3. ni nasib baik pakai baju kurung lengkap, kalau tak pakai kain baju kurung dengan t-shirt. macam anak orang kemboja pun ye. haha geli hati rasa.

      Delete
  3. hehehe cute husna masa kecik. rambut halus yer..
    husna gaya brutal tuh ngan beskal

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu halus, sekarang nipis lak, asyik gugur je. hehe
      bese la kak kalau duduk kg, pokok2 semua saya panjat. hik3

      Delete
  4. suka yang pegang kucing tu...

    tu ar... sekrg x macam dulu... kita bermain tanpa ragu2... sekarng keluar pintu rumah pun dah bahaya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2. tak kira budak @ dewasa semua bahaya.

      Delete
  5. hehehe.. gmbr kenangan tu.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup. bleh bandingkan dulu dengan sekarang. hihi

      Delete
  6. Replies
    1. mak saya cakap kuat makan nestum, tu jadik camtu. hik3

      Delete
  7. memang kelakar n boleh buat kita tergelak sorang2 tau bila tengok gambar masa zaman kanak2 ni hehehhe..btw salam kenal yer sis..saya singgah n follow sini ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2. akak tinggal kat kampung, memang comot sangat2 la. hihi.

      salam kenal. akak dah follow blog echa jugak =)

      Delete