Wednesday, 30 May 2012

Wedding Day : Nurharmilla Abd Hadi @ Mila & Mohd Hafiz

Assalamualaikum w.b.t =)

Alhamdulillah syukur. Sorang-sorang kawan aku bina masjid. Cuma sekali lafaz sah jadik isteri orang. Bila dengar sah je, aku pulak yang over nak menangis. Apa boleh buat memang perempuan berhati sensitif. Hukhukhuk. Mila ni aku kenal dari sekolah teknik. Dulu kami berlima, tapi dua orang lagi tak dapat datang. 2 orang dah kahwin, tinggal lagi 3. Macam lagu budak hitam je. Insya Allah akan berkumpul jugak semua nanti. Semoga sahabatku, Mila bahagia hingga akhir hayat, jadik isteri yang terbaik =)

 27 May 2012 : Pontian, Johor

24 comments:

  1. selamat pengantin baru untuk kawan kamu..:)

    ReplyDelete
  2. tahniah utk MIla n Hafiz...
    pontian tu kt mana dik? akak pun org ayer baloi pontian gk....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kampung tengah sungai kuali, kukup.
      kukup 2 kat pontian ke kak? hehe

      Delete
    2. oo hehe..sebab sepanjang saya jalan ada benut, kukup, pontian. confuse. tapi alhamdulillah selamat sampai =)

      Delete
  3. Replies
    1. seronok je tengok kawan kawen, sedih pun da jugak. huk3

      Delete
  4. mgu orng kahwin kan skrg..bla lah turn ayu lak..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la cuti2 sekolah ni. bukan ayu je, saya pun sama, tak tahu bila. hehe

      Delete
  5. akram pon orang pontian. hehehe.
    *eh tetibe* :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hik3. la.. kalau tahu boleh pergi rumah akram hari tu. eh akak ni lagi la tetiba. kih3

      Delete
  6. semoga hubungan pengantin kekal hingga akhir hayat.. :)

    ReplyDelete
  7. selamat pengantin baru utk pengantin ;-)

    ReplyDelete
  8. selamat pengantin baru buat kwn husna
    oh pontian.. pontian kg akak dik hihihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang kebetulan ramai orang pontian jugak ni =)

      Delete
  9. Slamat pengantin baru utk kawan. Then, awk bila lagi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk saya? insya Allah setahun 2 lagi kalau ada calon yang sesuai =)

      Delete
    2. Calon dh carik lom~~
      Saja je tanya erkk.. CiM ada senarai ni, confirm jd suami soleh.

      Delete
    3. erkk terus lekat tulang ayam lekat kat tekak. hihi
      baru2 ni ada orang kg tanya kakak, nak jodohkan saya dengan anak dia, tapi tak tahu la. jujur saya cakap, saya tak ada perassan kat lelaki tu. haish macam mana ni.

      Delete
  10. selamat pengantin baru untuk kawan awak :D

    ReplyDelete