Thursday, 31 May 2012

Sahabatku Faezah

Assalamualaikum w.b.t =)

Disebabkan hasutan Eqin, aku pergi hantar dia balik KL dari Pontian hari Ahad baru-baru ni. Hari Isnin aku cuti sesuka hati tanpa apply, tapi aku inform bos ye by sms. Hihi. Alang-alang dah sampai sana, aku buat keputusan nak jumpa Faezah, sorang lagi sahabat masa sekolah teknik dulu. Dia tak dapat datang kenduri Mila Ahad baru ni. Kami jumpa dia kat Plaza Alam Sentral, Shah Alam. Sorang lagi sahabat, Zura belum ada rezeki lagi nak jumpa. Seronok jumpa Faez, anak dah 2 orang, sepasang pulak tu. Aku pulak bila? On the way on the way. Aik sendiri tanya sendiri jawab =)

28 May 2012 : Plaza Alam Sentral, Shah Alam

24 comments:

  1. wah2... jauh betul perjalanan nyer... dr pontian ke kl...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jauh perjalanan, luas permandangan kak. hihi

      Delete
  2. hehe..takpe..sampai masa nanti, ada la..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la, yang penting sekarang kena sabar. jodoh tu pasti ada =)

      Delete
  3. InsyaAllah akn tiba masanya... Aku pun entah bila???... Eh jawab dulu baru tanya... Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe. insya allah ada 1 hari nanti, yang penting jangan putus doa =)

      Delete
  4. semoga dipercepatkan ye..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin... kalau ada, nanti azee datang ye =)

      Delete
  5. seronok dpt jumpa kwn lama kan.. hehe

    ReplyDelete
  6. betul. memang seronok.. boleh bezakan dulu dengan sekarang =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah...semoga ko bertemu jodoh yg baik2 nanti...amin...

      Delete
    2. amin... mekasih =). wahida pun moga bahagia hingga akhir hayat. amin... =)

      Delete
  7. oooo xmai keje jalan2 kl ekkk hehehe

    ReplyDelete
  8. Syoknya klau cuti just leh sms je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat sini senang je nak cuti, janji keje siap :)

      Delete
  9. wahh bez jln..ayu nak ikut jgk..hehe

    ReplyDelete
  10. bestnya jalan2 :D senang je nak cuti, SMS je :)

    ReplyDelete
  11. otw ke . ke belum masuk highway lg .
    nnti ade rezki ade lah tuh

    ReplyDelete
  12. InsyaAllah.. nanti sampailah jodoh husna lak :-)

    ReplyDelete