Tuesday, 17 July 2012

Hadiah Dari Blogger MamaEma

Assalamualaikum w.b.t =)

Terima kasih banyak-banyak MamaEma sebab hadiahkan brooch kat saya. Cantik dan besar. Boleh la buat melaram masa raya ni. Kenapa saya dapat brooch ni? Sebab saya jadi follower ke-1111 blog MamaEma =)


 Siap ada kad lagi ;)

29 comments:

  1. boleh jadi brooch raya ni..:)

    ReplyDelete
  2. tahniah..cantik la brooch tu sis

    ReplyDelete
  3. cntiknya..untung leh pakai raya..hihi.

    ReplyDelete
  4. tahniah!! cantik nombor tu...

    ReplyDelete
  5. cantiknya..bersilau-silau lagi..:)

    tahniah..

    ReplyDelete
  6. bertuahnya.kira hadiah utk raya la tu :)

    ReplyDelete
  7. naik segan pula akak ni...terima kasih husna..

    eh,akak baru perasan..nama salah tu kan...hehehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama kak :)

      a ah salah. tu yang saya pelik sejak bila jadik husnul ni. hehe

      Delete
  8. wahh tahniah..ctik tu dear..hihi

    ReplyDelete
  9. bertuah laaaa deme..hehehe..

    ReplyDelete
  10. wahhh...bertuah awak :) boleh lah melaram masa raya nanti :)

    ReplyDelete
  11. wah cantik nyer.. bertuah nyer, nk pinjam g dinner la,huhu..^_^

    ReplyDelete
  12. bestnyaaa huhuhu nak jugak boleh??? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh. segmen ni terbuka untuk semua :)

      Delete
    2. eh salah reply pulak, tiba2 pulak cakap pasal segmen. hihi

      Delete
  13. ape lagi//melaram la.hehehe

    ReplyDelete
  14. wahhhh tahniahh2..lepas ni bling..bling lerrr

    ReplyDelete
  15. wah.. untunglh.. dh lh no. cntik.. dpt brooch lagi.. tmbah cntiklh nmpaknya..

    ReplyDelete