Thursday, 5 July 2012

Walimatul Urus

Assalamualaikum w.b.t =)

Jangan terkejut ye sebab ni bukan majlis saya. Saya nak jemput rakan-rakan blogger datang ke majlis perkahwinan kakak saya Ahad ni. Datang jangan tak datang. Siapa-siapa nak datang boleh contact saya (Nurul) atau nombor-nombor kat bawah ni. Doakan semoga majlis hujung minggu ni berjalan lancar. Terima kasih pada yang mendoakan =)




Alang-alang dah buat entry ni, follower yang ke-100, CharlieAngleo tolong pm saya nurulhusnamohdhassan@gmail.com ye =) Terima kasih pada follower-follower sebab korang semua kakak, abang dan adik yang baik. Banyak kongsi ilmu, info dan nasihat yang berguna =)

41 comments:

  1. Jerantut? Jauh juga dari KL tu. :)


    SEmoga majlis berjalan dengan lancar dan sempurna, InsyaAllah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau lalu singgah la. hehe

      insyaAllah, mekasih kakcik :)

      Delete
  2. ckp kt akak, tahniah yee :P hehee

    ReplyDelete
  3. jauh..anyway, akak ucapkan tahniah untuk kakak nurul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau lalu singgah la. hehe. mekasih, nanti saya sampaikan kat kakak :)

      Delete
  4. Jauh lah dik..

    Apa Pun selamat pengantin baru buat kakak yer.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana tau lalu ke, jangan malu2 nak singgah :)

      orite, nanti saya sampaikan kat kakak :)

      Delete
  5. sy follower ke 99..eh macam cantik juga nombr tu..hehe

    ReplyDelete
  6. selamat pengntin baru~ #eh hahha =P

    ReplyDelete
  7. wah jerantut tak la jauh sgt dr umah, kuala lipis.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah dekat tu jangan malu2 nak datang. hehe

      Delete
  8. hehe..dekat dah ni..jengka ngn jerantut 1/2 jam jek...

    ReplyDelete
  9. slmt pngntin bru buat akak.. kalo dpt nak p jgak, tpi jauh lh.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok, nanti saya sampaikan kat kakak saya. mana tau lalu, singgah2 la ;)

      Delete
  10. jauh tu jerantut.kalau area KL ni mesti akak sampai.teringin nasi minyak.
    neway semoga majlis berjalan lancar.wish slamat pengantin baru untuk akak yer!

    ReplyDelete
  11. dekat pahang erk?kalau dkt selangor g dah..hehe

    ReplyDelete
  12. selamat pengantin bru utk kakak awak tu ye.. jauh lak nk g..

    ReplyDelete
  13. Husna, tq atas undangan. x berkesempatan hadir .. tahniah dn selamat pgntin abru buat yr sis yek!

    ReplyDelete
  14. jauh sgt... tp tetap doakan moga majlis berjalan dgn lancar & selamat pengantin baru utk kakak husna :-)

    ReplyDelete
  15. ish..kalau dekat boleh pergi..hihih
    tlg ucapkan 'selamat pengantin baru 'pada kakak yang bakal jadi pengantin itu ya...semoga majlis berjalan lancar...amin

    ReplyDelete
  16. selamat pengantin baru utk kakak awak. hrp2 pasne awak plak. Amin..

    ReplyDelete
  17. selamat pengantin baru buat kakak kamu :D

    ReplyDelete
  18. SEMOGA SEMUANYA BERJALAN LANCAR... DOA SAYA DR JAUH... :)

    ReplyDelete
  19. kalo kelantan, nak je sy pegi. .haha

    ReplyDelete
  20. tahniah!! jngn lupa updated tau!!

    ReplyDelete
  21. selamat pengantin baru buat kakak husna ye..kirim salam kat dia dari blog mizzmia

    ReplyDelete
  22. wah tahniah kat kakak adik =) jauhnye ke pahang

    ReplyDelete
  23. Selamat pengantin baru buat ur sis :)

    ReplyDelete
  24. salam nurul.....
    yan nak ucapkan selamat pengantin baru untuk kakak nurul semoga kekal keakhir hayat....amin....!!!!!
    mesti nurul sebokkan ....??????tak dapatlah nak datang jauh tu....!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..

      mekasih wish n doakan kakak saya :)
      a ah memang sibuk, tak hilang lagi penat sampai hari ni :)

      Delete
  25. selamat pengantin baru buat kakak yer...semoga berkekalan

    ReplyDelete
  26. selamat pengantin baru untuk your sis tau ;)

    ReplyDelete
  27. smoga majlis berjalan lancar,
    slmt pengantin baru utk kakak

    ReplyDelete
  28. Selamat pengantin baru buat ur sis dear..

    ReplyDelete